Spongiformní encefalopatie, Prionózy

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Neuroinfekce

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Poruchy neurogeneze

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Patologie cév

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Nádory dětského věku, frekvence výskytu u dětí do 15 let

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Patologie lymfatických uzlin

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Hodgkinův lymfom, histiocytózy

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Gynekopatologie I. - vulva, vagína, děloha
UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Gynekopatologie III. - patologie těhotenství

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol
Gynekopatologie II. - ovarium

UPOZORNĚNÍ PRO STUDENTY
Abychom vyhověli žádostem z řad studentů, předkládáme textovou
část prezentací vybraných přednášek z patologie pro usnadnění orientace
v přednášené látce. Nejedná se v žádném ohledu o učební text, ale jen o
doprovodná hesla a texty z diapozitivů, které tak není potřeba, považoval-li by to
někdo za nutné, při přednášce opisovat. To však nebylo nutné ani doposud –
přednášky vnímáme jako jedinečný moment vysokoškolského studia, při kterém je
možné vysvětlit a diskutovat vybranou problematiku v kontextu širším než
umožňuje učebnicový text a nabídnout přemýšlivému studentovi nahlédnout
hlouběji do problému a vyzdvihnout důležité nebo kontroverzní momenty.
Předkládaný materiál tedy obsahuje jen hesla, která studovat bez výkladu a
příslušných komentářů, které společně s obrazovou dokumentací během našich
setkání poskytujeme, nemá valný smysl.
Ať jsou Vám i přesto tyto materiály k užitku!
kolektiv učitelů Ústavu patologie a molekulární medicíny UK 2. LF a FN Motol